Saman päivän iltana:

Olen syönyt anoppilassa ollessani ihan liikaa. Olen huono, ruma ja lihava. Vatsassa velloo paha olo ihan vain siksi, että tiedän olevani huono ihminen. Sorruin syömään lihapiirakan. Lihapiirakan. Li-ha-pii-ra-kan. Voitteko kuvitella, kuinka monta uhkaavaa kilokaloria sellainen herkku sisältää? Lisäksi söin yhden lakritsipatukan ja noin 1/4 Spinnyä Arnold'silla. Vihaan itseäni niin paljon, että tekisi mieli repiä ranteet auki lusikalla - sillä keinolla itsensä nirhaaminen olisi ainakin arvolleni sopivaa - mahdollisimman tuskallista. Olen aivan järkyttävän laiska, lihava lötjäke.

Harmi, ettei tullut lenkkitossuja mukaan. Nyt olisi varmaankin hyvä aika pienelle itsensäpiiskauslenkille keuhkot irti repivästä yskästä huolimatta. Hyvästi , BMI 18,5. Itsensä rääkkäys jatkukoon huomenna. Niin, ja huomenna en voi käydä vaa'alla. En tahdo nähdä, kuinka paljon olen lihonut. Nyt olisi hyvä aika työntää sormet kurkkuun ja oksentaa, mutten saa tehtyä sitäkään - olen toki yrittänyt useinkin, mutta mitään ei suostu tulemaan ulos.

Olen luuseri.